Nog 2 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Andrea Groot - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Andrea Groot - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen

Blijf op de hoogte en volg Andrea

29 September 2012 | Nederland, Nederland

Over twee dagen is het zover en begint mijn reis door zuid amerika. Na de inzet van enkele hulptroepen is nu dan ook alles klaar voor de reis.
Via deze site zal ik af en toe wat foto's/verhalen posten.

Aangezien om een of andere duistere reden mijn hele mailcontactlijst hieraan gekoppeld is (project X the sequel...) kan het zijn dat je dit bericht ontvangt, maar daar niet echt op zit te wachten:) Er staan vast wel ergens een optie om je daarvoor af te melden en stuur anders even een mail naar apcdegroot@gmail.com dan haal ik het adres eruit.

Voor de aanhouders:

Maandag vlieg ik vanuit Schiphol naar Buenos Aires, daarna ga ik door naar Iguazu, Patagonie, Chili, Peru. Half november vlieg ik vanuit Cuzco naar Havana en na 3 weken Cuba vlieg ik in december vanuit Havana weer terug naar Schiphol.

...wordt vervolgd!

  • 29 September 2012 - 14:11

    Dhr. Parasol:

    Oh wauw mevrouw Mier, ik tintel helemaal van spanning! Je zou het een soort tintelspanningsveld kunnen noemen waarin deze parasol zich bevindt. In afwachting van een eloquente voortzetting van deze digitale non-fictie roman verblijf (en verblijd) ik, de uwe.

    Groeten uit Maarssen-Broek

    Een tintelende zomerplu

  • 29 September 2012 - 14:27

    :

    Geachte meneer Zomerplu..(mag ik Parasol zeggen?)

    Het doet mij deugd deze, van ver komende, groeten in ontvangst te mogen nemen. Teneinde uw tintelingen niet tekort te doen zal ik trachten alles op alles te zetten deze op waarheden berustende novelle tot een waar praaltje te maken, waar u niet enkel wetenswaardigheden zult lezen maar ook tijd voor vertier zal zijn.

    Mijn gedachten gaan uit naar uw zomerse plu in Maarsen-Broek,

    Hartelijke groeten,

    een mier on the road.


  • 01 Oktober 2012 - 12:20

    Paloma:

    En intussen ga ik in jouw huis wonen. Maar nee, ik ga niet opnieuw schilderen wees niet bang.

  • 02 Oktober 2012 - 10:07

    Paloma:

    Para toda la familia, a las 2 de la madrugada sono el telefono. Andrea llamaba desde el hotel en Buenos Aires. Ya he llegado, todo bien! Son 14 horas de vuelo desde Amsterdam a Buenos Aires y 5 horas menos. Desde alli nos ira contando su viaje y añadiendo foto's.

  • 03 Oktober 2012 - 11:44

    Dhr. Parasol:

    Hahahaha Paloma hahaha doe gewoon schilderen ik kom wel helpen!

  • 03 Oktober 2012 - 15:53

    Andrea De Groot:

    @ dhr parasol & paloma: de gang graag in het wit...de studie kamer naar eigen inzicht,mijn slaapkamer freestyle en de huiskamer gestuct. alvast bedankt! oh en misschien nog even onkruid snoeien voor mijn deur....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

rondreis

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Cusco

13 November 2012

Arequipa-Nasca-Puno-Cusco

02 November 2012

San Pedro de Atacama

24 Oktober 2012

Santiago

16 Oktober 2012

FOTOS
Andrea

Actief sinds 23 Nov. 2011
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 21435

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 04 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: